Jaki świat zostawimy naszym dzieciom i wnukom?
Ile natury uda się ocalić przed człowiekiem?
Jako globalna marka mamy na to wpływ, możemy mówić głośno, być słyszani i dawać przykład.

Coraz więcej produktów z naszym logo jest w pełni biodegradowalnych. Naszym celem jest ograniczenie półproduktów ropopochodnych. Konsekwentnie zastępujemy je substancjami pochodzenia roślinnego. Przez ostatnie lata zredukowaliśmy nasz ślad węglowy o 24% i dalej zamierzamy go zmniejszać. Stawiamy na energię odnawialną. Staramy się produkować lokalnie, jak najbliżej naszych Klientów, aby ograniczyć dystans dla transportu produktów, co przy 60 rynkach na całym świecie nie jest łatwym zadaniem. Dlatego staramy się korzystać z transportu lądowego i morskiego, radykalnie ograniczając transport lotniczy.

Kiedy już nasz produkt trafi w ręce Klientki, chcemy aby spłukany pod prysznicem wywarł jak najmniejszy wpływ na środowisko wodne.
Oriflame całkowicie zrezygnowało z mikroplastiku w swoich produktach. Nasze peelingi oparte są o zmielone pestki migdałów, pestki owoców i krzemionkę.

Opakowania udoskonalamy tak, aby jak najwięcej razy dało się je przetwarzać i ponownie wykorzystywać.
Nasze katalogi są w 97%, a opakowania aż w 99% wykonane z surowców, pochodzących ze zrównoważonych źródeł.

W roku 2017 opracowaliśmy strategię Beauty Concept.

Chcemy promować zrównoważony rozwój, uwrażliwiać nasze Konsultantki na działania na rzecz natury i angażować je w działania pro-ekologiczne.

Marzymy o tym, aby za ich przykłademposzły też Klientki Oriflame.

TO SĄ MILIONY OSÓB NA CAŁYM ŚWIECIE!